Wij ontzorgen

Er kunnen zich verschillende situaties voordoen waarbij u een woning leeg moet opleveren. Kleiner wonen, emigratie maar ook onprettige gebeurtenissen zoals overlijden, dementie of scheiding kunnen een reden zijn. Dit kost vaak veel tijd en grote fysieke inspanning in vaak toch al drukke en  emotionele tijden.

 

Al het denkbare werk wat gepaard gaat bij een woningontruiming kunnen wij u uit handen nemen en daarmee veel stress en onenigheid voorkomen.

 

Kostenloos en vrijblijvend kunnen wij u in een persoonlijke offerte  ter plaatse direct informeren over de kosten, opbrengsten en voordelen van onze service. 

Wij ontzorgen.

 

Waardevolle spullen

Sommige spullen zijn te waardevol om weg te gooien of zomaar weg te geven.

Door onze ervaring en deskundigheid op een breed gebied kunnen wij zo goed als alles inkopen;

antiek, modern, retro, grootmoederstijd, design, goud/zilver, sieraden, munten, witgoed,  audio, complete verzamelingen en alle overige waardevolle huisraad . 

Kortom wij kunnen voor alles een bod doen zodat u het eenvoudig met andere opties of  opkopers kunt vergelijken.

 

Kringloopspullen naar goed doel van eigen keuze

Alle herbruikbare spullen zoals alledaagse potten en pannen, kleding, boeken, platen, planten, etc. krijgen een een tweede leven en gaan naar Kringloopwinkel De Doorstroom . Uniek is dat u als inbrenger zelf kunt bepalen welk goed doel of welke vereniging 40% van de verkoopopbrengst krijgt van de door u gedoneerde spullen. U bepaalt wie u steunt.

 

Een duidelijk overzicht van kosten en baten.

Ook al bedoelt u het goed, in alle families kunnen er wrijvingen ontstaan over de inboedel- en werkverdeling. Niet iedereen heeft namelijk evenveel tijd, woont dichtbij of is fysiek danwel mentaal in staat bepaald werk te verrichten.

Met onze  onpartijdige en deskundige taxatie van kosten en opbrengsten kunt u onenigheid hierover voorkomen. U krijgt namelijk een transparant overzicht van de kosten en  opbrengsten. De kosten en opbrengsten zijn zodoende met alle betrokkenen eenvoudig, eerlijk en zonder discussie te verdelen.

 

Geen achteraf berekening, duidelijke afspraken.

In ons eerste gesprek informeren wij u graag hoeveel de inboedel waard is en wat de  kosten zijn van mogelijke werkzaamheden  zoals:

- Het afvoeren van niet herbruikbare spullen en afval.

- Verwijderen en afvoeren van vloerbedekking, gordijnrails, planken, etc.

- Fatsoeneren tuin.

- Ontkalken/reinigen badkamer, wc, keuken.

- Uitvoeren van herstelwerkzaamheden, gaatjes vullen.

- Kleine verhuizingen.

- etc.


Door gebruik te maken van onze ervaring, dagelijkse routine, expertise en materieel kunt u:

  • - Uw woning sneller opleveren en huur/rente besparen.

  • - Hoeft u geen vrije dagen op te nemen.

  • - Hoeft u geen bus of gereedschap te huren.

  • - Wordt het afval gescheiden en daardoor milieuvriendelijker én goedkoper afgevoerd.

  • - Hoeft u niet onnodig een dure container voor gemengd afval te laten komen.

  • - Gooit of geeft u geen spullen weg van hoge waarde.

  • - Wordt alles wat herbruikbaar is zoveel mogelijk hergebruikt.

  • - Voorkomt u discussies over de inboedel- en werkverdeling.

 Alles is mogelijk.

Zo kunt u bijvoorbeeld bij verkoop van een woning ook in twee fases ontruimen. Eerst overtollige of persoonlijke spullen en na verkoop de rest. Een opgeruimde/legere woning lijkt altijd groter en is daardoor ook vaak sneller en beter te verkopen.