Wij ontzorgen

Om verschillende redenen kan een woning leeg moeten worden opgeleverd. Kleiner wonen, emigratie maar ook onprettige gebeurtenissen zoals overlijden, dementie of scheiding kunnen een reden zijn. Dit kost meestal veel tijd en fysieke inspanning in vaak toch al drukke en  emotionele tijden.

 

Al het denkbare werk wat gepaard gaat bij een woningontruiming kunnen wij voor u uit handen nemen.

 

Kostenloos en vrijblijvend kunnen wij u in een persoonlijke offerte  ter plaatse direct informeren over de kosten, opbrengsten en voordelen van onze service. U ontvangt vervolgens een duidelijk schriftele offerte via mail die u met alle betrokken in privesfeer kunt bespreken waardoor veel stress en onenigheid kan worden voorkomen. 

 

Wij ontzorgen.

 

Waardevolle spullen

Sommige spullen zijn te waardevol om weg te gooien of om zomaar weg te geven.

Door onze ervaring en deskundigheid op een breed gebied kunnen wij zo goed als alles van handelswaarde in een woning inkopen;

antiek, design, retro, grootmoederstijd, goud/zilver, sieraden, munten, witgoed,  audio, verzamelingen, ect, ect, ect....... 

Wij kunnen voor alles een bod doen zodat u het eenvoudig met andere opties of  opkopers kunt vergelijken.

 

Kringloopspullen naar goed doel van eigen keuze

Wij proberen zoveel mogelijk alle spullen te recyclen en niet alleen om afvalkosten te besparen. Alle herbruikbare spullen zoals alledaagse potten en pannen, kleding, boeken, platen, planten, etc. krijgen een een tweede leven en gaan naar Kringloopwinkel De Doorstroom . Uniek is dat u als inbrenger zelf kunt bepalen welk goed doel of welke vereniging 40% van de verkoopopbrengst krijgt van de door u gedoneerde spullen. U bepaalt wie u steunt. Uiteraard kunt u ook voor een andere kringloop kiezen.

 

Een duidelijk overzicht van kosten en baten.

Ook al bedoelt u het goed, in alle families kunnen er wrijvingen ontstaan over de inboedel- en werkverdeling. Niet iedereen heeft namelijk evenveel tijd, woont even dichtbij of is fysiek danwel mentaal in staat bepaald werk te verrichten.

Met onze onpartijdige en deskundige taxatie van kosten en opbrengsten kunt u onenigheid hierover voorkomen. U krijgt namelijk een transparant overzicht van de kosten en  opbrengsten. De kosten en opbrengsten zijn zodoende met alle betrokkenen eenvoudig, eerlijk en begrijpelijk te verdelen.

 

Geen achteraf berekening, duidelijke afspraken.

In ons eerste gesprek informeren wij u graag hoeveel de inboedel waard is en wat de  kosten zijn van mogelijke werkzaamheden  zoals:

- Het afvoeren van niet herbruikbare spullen en afval.

- Verwijderen  van vloerbedekking, gordijnrails, planken, etc.

- Fatsoeneren tuin.

- Ontkalken/reinigen badkamer, wc, keuken.

- Uitvoeren van herstelwerkzaamheden, gaatjes vullen.

- Kleine verhuizingen.

- etc.


Door gebruik te maken van onze ervaring, dagelijkse routine, expertise en materieel kunt u:

  • - Uw woning sneller opleveren en huur/rente besparen.

  • - Hoeft u geen vrije dagen op te nemen.

  • - Hoeft u geen bus of gereedschap te huren.

  • - Wordt het afval gescheiden en daardoor milieuvriendelijker én goedkoper afgevoerd.

  • - Hoeft u niet onnodig een dure container voor gemengd afval te laten komen.

  • - Gooit of geeft u geen spullen weg van hoge waarde.

  • - Wordt alles wat herbruikbaar is zoveel mogelijk hergebruikt.

  • - Voorkomt u discussies over de inboedel- en werkverdeling.

 Alles is mogelijk.

Zo kunt u bijvoorbeeld bij verkoop van een woning deze ook in twee fases ontruimen. Eerst dew overtollige of persoonlijke spullen en na de fotos of verkoop door de makelaar de rest. Een opgeruimde en legere woning ziet er altijd groter uit  en is daardoor ook vaak sneller en beter te verkopen.